BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

marți, 26 mai 2009

Babele şi apocalipsa

2 babe stau la palavre în autobuz pe scaunele de handicapaţi...să zicem Ţaţa Floarea şi Ţaţa Leana.
-Pe vremea mea erau oameni mai cu frică de Dumnezeu,spuse Ţaţa Floarea.
-Numai dezmăţ pe tinerii ăştia.N-ai văzut la ştiri cum şi-a omorât fata aia mama?,spuse cealaltă.
-Păi da...doar atâta ştiu.Uite,fetele se plâng că sunt violate,dar cine iese noaptea singura de la discoteca îmbrăcată ca o cocotă?Vedeam in noaptea de înviere cum stăteau pe plajă,uite aşa,doi câte doi,şi se mângaiau pe acolo.Eu am văzut tot de sus.Îţi spun Leano,Satana a ajuns printre noi.
-Aşa e Floareo!Şi pe la mânăstiri,călugării ăia homosexuali şi alte târâturi găsite prin ţara asta şi adunate într-un loc să se mai spele de păcate.
-Vă spun eu.Apocalipsa va fi doar un prag către haos si dezmăţ.Nu mai departe cu americanii.Am tot alergat sa fim ca ei şi să ne apropiem de ei,dar rău facem.
A fost rău când Ceauşescu ne clădea un viitor sigur?
Ar trebui să îi iubim pe ceilalţi ca pe noi înşine.
-Păai da.Aşa ar trebui.
La un moment dat se bagă în seamă şi un moş.
-Pe vremea Inchiziţiei când nemţii si ruşii ...(atât inţelesei pentru că intrase peste el baba)
-Lasă domn'le că ăia au fost proşti.Erau conduşi de Satana.Tu eşti mai tanar.Nu ştii.Eu am 73 de ani şi le-am trăit pe alea.
-În Biblie scrie că ne găseşte Apocalipsa.Şi uite aşa...tineretul ăsta ne duce la pierzanie,zise Leana.
Apoi eu m-am îndreptat spre uşa fiindcă trebuia sa cobor şi le-am lăsat pe protagoniste să facă show pentru ceilalţi călători.

Niciun comentariu: