BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 2 octombrie 2009

E secret!

Cata indignare imi creaza persoanele care isi arata un asa mare interes fata de problemele sau dilemele cu care ma confrunt si care se cred atotputernici incat mi le pot rezolva!
Sunt egoista pana si la anumite ganduri si vreau ca acest lucru sa fie stiut. Sunt nemultumita de atatea lucruri cu care ma confrunt si invidioasa de atatea stari pe care le au altii iar eu am inpresia ca nici macar nu ma pot apripia de ele, ca pot avea totul fara sa se agite prea mult si poate nici macar nu realizeaza cat sunt de norocosi. Poate e doar o copilarie de-a mea. So what?
Am abia 20 de ani, nu o lunga viata in spate din care sa-mi rezulte o experienta solida si niste rezolvari mature. Este adevarat. Sunt orbita de atatea ganduri nocive incat pierd esenta relatiilor mele cu cei din jur, cei dragi mie, mai exact. Nici macar nu ma revansez fata de ei. Tot ce reusesc intr-un final este tot sa ma oftic, si uit sa le multumesc pentru ca macar mi-au spus ca-mi stau alaturi orice ar fi. Dar sunt parti care raman doar pentru mine pentru ca sunt constienta ca nimeni nu ma poate ajuta. E secret!
(...poate e doar o stare de rabufnire imatura...)

Niciun comentariu: