BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 15 decembrie 2010

Hot news

15 decembrie...frig, noapte...eu implinind 21 de ani si 2 luni. O masina micutza cu el in stanga.Eu cautand disperata in geanta, observand cu intarziere un batranel cu un carucior de butelie traversand pe trecere. Suspans...un pic sa nu nu-l loveasca. Teafar si noi usurati. Doua minute mai tarziu, stirea se aude la radio. Panica...Intrebari...
De ce a anuntat un martor asa ceva la radio?
Ar fi trebuit sa dau declaratie? Sa spun ce? Ca a alunecat putin masina dar nu l-am lovit?
Ar fi trebuit sa raman la fata locului cand s-a intamplat asta daca nu i-am facut nimic?
Daca imi da in urmarire masina?
...
Ce suspans. Ce zi dubioasa. A inceput calm si cu soare, s-a continuat pasional si s-a incheiat cu batai de cap. Amintire.
Waldeck - Memories


Niciun comentariu: