BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 17 aprilie 2011

That...beauty.

"I guess I could be pretty pissed off about what happened to me... but it's hard to stay mad, when there's so much beauty in the world. Sometimes I feel like I'm seeing it all at once, and it's too much, my heart fills up like a balloon that's about to burst... And then I remember to relax, and stop trying to hold on to it, and then it flows through me like rain and I can't feel anything but gratitude for every single moment of my stupid little life... You have no idea what I'm talking about, I'm sure. But don't worry... you will someday."
Cam asta e concluzia lui Lester Burnham la sfarsitul filmului American Beauty, pe care asta seara am ales s-o citez cu un scop. Astazi l-am inteles.
Am inteles cum o zi cu soare poate sa-ti faca tot corpul sa pluteasca ca intr-o feerie ce te cuprinde atunci cand un vanticel cald iti mangaie pletele, sau cand gura iti este invadata de un gust afrodiziac ce gadila fiecare papila gustativa, sau fiecare sarut primit ce-ti poate zbarli parul de pe intreg corpul, sau cum fiecare tusa data de pensula adanc inmuiata in vopsea iti coloreaza o particica de univers, sau cum o discutie despre un presupus viitor te poate face mai intelept si mai atent cu tine insuti si cu cei apropiati. Am inteles ca natura e viata iar viata e un intreg carusel palpitant pe care merita sa-l traiesti cu cat mai multe senzatii. Am inteleg ca dragostea iti face gandurile nemarginite si invincibile. Am inteles micile momente.
That someday...is today.

Niciun comentariu: