BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 12 august 2009

Vis colorat

Avril Lavigne - Innocence

Sta aproape de mine la fiecare pas
Ma mangaie doar ca sa ii simt prezenta
Ma saruta ca si cum ar fi intr-un ultim ceas
Eu vesela, imi deschid portile spre inocenta.

Dar cum gasesc motivul ca nu-l doresc mereu?
Aud, ascult dar mintea nu-mi e totusi prezenta
Copil ametit ce crede ca inocenta e motivul meu
O candida voce ce-mi sopteste "Lumea nu asteapta".

Dar el apare si ma cearta ca viata nu-i curata,
Plang spunandu-i ca asta e tot ce am mai drag,
Dar inima i se frange vazandu-ma trista...
Si-mi strange corpul firav pana la-nserat,

Fara necazuri, lacrimi si lipsuri...
Asta gasesc in inocenta mea,
Platesti cu indurare in a zambetelor locuri,
Vis colorat ce-mi defineste personalitatea.

Niciun comentariu: