BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 11 septembrie 2009

Chocolat baiser

Cata pasiune poate exista intr-un sarut?
Urmaresc pe strada cupluri care la rpima vedere par asa de indragostiti, dar din sarut reiese doar o nevoie simpla de afectiune. Asa m-am gandit cum este in cuplul ce ma implica.
Am realizat...E savoare. O dulce aroma de ciocolata. Poate o fi de la o puternica pofta sau poate doar mi-o imaginez.
Si stiu... e perfect atunci cand viata mea se tranforma intr-un balon de ciocolata in care traiesc si el e perfect pentru ca imi creaza acest univers delicios.
Deci niciodata nu te abtine...Traieste doar pentru a savura. Dragostea e o savoare.

Niciun comentariu: