BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

sâmbătă, 26 septembrie 2009

P.S. ...

Am inceput cu finalul. Hm...in cazul de fata se merita pentru ca rememorarea trecutului foarte putin indepartat aprinde un sentiment de nostalgie pentru acele clipe traite.
Ma simt fericita, implinita, indragostita. Trio-ul de succes in viata. Si cat va tine? Poate nu o vesnicie, dar momentan nu doresc decat sa-l savurez. Linistit, luminat doar de-o lumanare uitata intr-un colt si pe fundal o muzica de lenevit. Dar par in plus toate pe langa acele doua cuvinte ce-mi urla tare in urechi desi au fost spuse in soapta. Tacerea mea vroiam sa vorbeasca atunci. Dar oh! Cat as fi strigat "SI EU!", dar gura mea tot inclestata ramanea. Ciudata senzatie.
Eram un amalgam de stari si senzatii, de fiori si temeri, de tremuraturi si friguri, de alintare si rasfat, de zambete si clipiri, mangaieri, rasuflari, extenuari, revigorari, amnezii, divulgari si sarutari. Nu poti exprima iubirea nici in 1000 de verbe, adjective, substantive sau alte parti de vorbire existente in comunicare. Fiecare celula din corpul meu o respira. Si oh, ce bine este!
Chiar as fi invidioasa pe acel cineva care s-ar bucura de toate astea si nu ar realiza ce comoara a descoperit, si eu nu as avea sentimentul asta.
Cu tot "tacamul" inclus...pot spune ca m-am bucurat de o zi perfecta.



Niciun comentariu: