BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 14 octombrie 2009

Stare "anteaniversare"

(Ca sa ma explic: stiu ca nu exista cuvantul...de accea e pus in ghilimele).
Cu cateva ore inainte de a ma bucura de toate "La multi ani-urile" pe care o sa le primesc, imbratisarile, pupaturile, urarile si alte mesaje siropoase care vin odata cu acest moment, incerc un pic sa-mi vizualizez optiunile de a ma simti cat mai bine si cat mai speciala, ignorand faptul ca pe glob mai sunt alte sute de mii de cazuri care au aceleasi asteptari. Si eu am dreptul sa-mi doresc un "Super sweet 16" la 20 de ani. Din start am ghinion din cauza frigului care s-a "asternut" prin tara si mi-a stricat planul meu principal. Daca mai si ploua maine atunci chiar ca sunt realizata. Dar sa nu imi pierd optimismul. In fond, mai am 60 de ani (caci atat intentionez sa mai traiesc) in care sa gasesc o metoda pentru o aniversare de vis. Ei...macar stiu o treaba. O sa primesc imbratisari de la oamenii care mi le ofera cu adevarat din suflet, si e important ca stiu asta, ceea ce ma face sa ma simt bine. La cadouri nu am asteptari pentru ca stiu cum e sa fi in criza chiar de 20 de ani, nu doar de 2 cum se spune pe la tv. Vreau sa rad, sa dansez, sa cant si sa beau cu prietenii mei si daca o sa-mi pun aceasta "casetuta" in capul meu cu "vreau, vreau!" atunci e cel mai probabil sa se si implineasca.
Pana una-alta...optimismul meu este destul de ironic. Incerc sa ma mentin pe linia de plutire si sa cred cat mai mult ca totul va fi bine. Doar marele Secret este legea atractiei.

(melodia e un pic prea optimista...suna mai degraba a Craciun :D)
Happy birthday!

Niciun comentariu: