BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 18 octombrie 2009

Zilele de nastere sunt izvoare nesfarsite ale bucuriei

Cum timpul nu ne asteapta deloc, se pare ca nici in cazul meu nu a facut nicio exceptie. Asa ca, aniversarea si petrecerea specifica au trecut. Dar nicidecum in zadar. Atat ziua de nastere cat si party-ul din weekend au iesit peste asteptari. Invitatii, cel putin unii dintre ei, chiar au aratat ca s-au simtit bine, ceea ce imi da satisfactia ca a fost reusita. Cadourile, care mai de care de trasnite, vii sau in dezvoltare, ornamente si felicitari cu samintelesuri care sa-mi aduca un zambet pe chip. Ioi!...si ce dansaram si chiuiram si ne "alarmaram" (la propriu, daca se poate spune) condusi de buna-dispozitie si stropul de alcool. Apoi cand daduram acomodarea la o parte, s-a mai petrecut si momentul feminin kinky, un dansul pinguinului si un cantat de "La multi ani!" cu alergatura dupa lumanari si seara s-a incheiat.
Ei!...si totusi cu ce am ramas...Amintirea unei seri de neuitat de dezmat, gandul ca am avut prietenii apropiati alaturi, si cateva cadouri de ingrijit pe viitor.
Happy happy, joy joy :)

Niciun comentariu: