BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

joi, 11 februarie 2010

Sapaturi dupa talent


De ceva vreme m-am apucat de exersat la desen, de cele mai multe ori sfarsesc nemultumita de rezultatul obtinut la sfarsit sau pentru ca vreau sa evoluez mai repede decat este posibil. Am mari sperante de la mine si odata cu ele apar si visele, asa ca trebuie pe cat posibil sa sap cat mai mult dupa talent si sa-l transpun pe cat mai multe foi. Asta seara s-a intamplat sa fiu multumita de "opera" mea. Am intitulat-o Bunica. Batranii si copiii mi s-au parut intodeauna ca dau bine in poze sau desen, dupa caz. Sper ca la finalul drumului, care e destul de anevoios si al naibi de emotionant, sa ma pot bucura de toate roadele culese. Cu pumnii stransi sau degetele incrucisate imi urez:"Mult succes!"

Un comentariu:

Alexandra spunea...

eu zic ca nu trebuie sa sfarsesti nemultumita...ai talent doar ca trebuie sa exersezi, e ceva normal
oricum iti urez mult succes si fii multumita de tine pentru ca din desenele pe care le-ai expus nu vad de ce nu ai fi multumita, desi putem spune ca autocritica este constructiva