BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 9 ianuarie 2011

Nightwalker

J:ce ingrediente pui?
A:un fir de par roscat, o frunza verde, o petala de mac, cateva picaturi de lacrimi
J:un fir din parul tau roscat
cu care vesnic te-ai-mpacat
o frunza verde si matura
precum iubirea de natura
mai pui petala ta de mac
o floare cu care ma-mpac
si picaturi de lacrimi dese
pe-a ochilor fereastra iese
A: sau poate ...o cireasa amaruie ...o atingere caramizie ..un suflu cald si usor ...numai pt un domnisor
J:amarui si caramiziu dar sufletist
miroase a prezenta unei domnisoare
A:suna ...departe ...de a fi real ...dar ce pacat...frumos e sa traiesti in surreal
J:un sarut as vrea sa-mi dai de-ndata...sa mai facem o noapte lata...buze dulci de ciocolata..."ispita" te chema odata
A:oh dar ce frumos graiesti, dar ai grija incotro te-ndrepti , dak stii ca te frigi....te risti?
J:tu arzatoare fiinta...in inima mea sa n-ai credinta...gliaciare imi sunt venele mele...iar locul meu etern printre stele
A:cum strapung cuvintele tale prin zidul meu ...se pare ca te pastrez mereu...undeva in departari dar totusi aproape.dar focul si gheata stau departe
J:departe de tot si mult mai departe, ghetarii au inima...e scris si in Carte, povestea eterna ce noaptea-ti sopteste, vesnic in lume...si-n tine traieste
A:oh ...dar numai soapte, mi-e frica de noapte...caci noaptea imi trezeste-n ganduri , frematatele nedaruite saruturi
J:la fel ca tine, durerea-i in mine, dar ea e aparte, amorul e noapte
A:luceafarul pe cer pt tine va fi, ii voi transmite o sarutare ce la tine va veni, sa smulga durerea pagana, doar amorul in noi sa ramana
J:sarutarea ta mereu o voi primi,desi de tine as vrea sa ma apar,nu ma intelege gresit, pot iubi dar...poate chiar eu sunt acel luceafar
A:si-atunci tu esti cel ce ma veghea in noapte , cand tarziu adormeam cu greu, pleapele grele ce-mi tineau intristarea, cand cu nerabdare mi-asteptam sarutarea
J:ale mele nopti albe, le-am petrecut cu greu si bucurie, caci pe ale tale buze calde, le-am tot simtit ca-ntr-o feerie
A:dovada ca dragostea -i mai vie, cand tu in intuneric stralucesti, sarutarea ce ma invie , iar tu luceafar-mi esti
J:se spune ca recele inspira moarte...caldura ta insa le-ntrece pe toate, ba zbor, ba ma-nnec, ba simt tot deodata, as vrea sa te ating, macar inc-odata
A:rabdare omul meu de gheata, tulburi sunt apele si cerul innorat, departarea ta acum ma-ngheata , te vreau si eu aproape neincetat
J:asa e si totusi, acea departare, e doar o notiune, nu-i nimic prea tare

Niciun comentariu: