BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 2 ianuarie 2011

Urari pentru 2011

La un an distanta de Apocalipsa, lista cu lucruri dorite trebuie sa fie lunga. Atata vreme cat sanatatea nu va reprezenta un impediment in indeplinirea tuturoro dorintelor, restul ar trebui duse la bun sfarsit. Si pentru ca anul 2010 nu a fost decat primul pas in noua mea viata, anul nou vreau sa-mi aduca diploma de licenta a Facultatii Ovidius, ca sa pot incheia ciclul asta anevoios si debusolant si deocamdata fara de nici un folos pentru mine, ca apoi sa ma focusez maxim pe cea de arte, pentru care am vise mai mari, probabil de povestit in alt post. Un alt lucru pe lista ar fi independenta totala. Sa poata mintea mea sa gandeasca singura la orice tampenie o cred altii, fara a avea vreo oprire, mai ales din partea parintilor. O stabilitate sufleteasca, dupa care mereu am tanjit si o sa tanjesc in continuare, o fericire de o durata cat mai lunga si un zambet cat se poate de larg pe fata mea. As putea apela si la Botox, doar pentru a-mi paraliza fata astfel. Sa fie loc doar de glume si de buna-stare, de intelegere din partea celor apropiati si de compasiune din partea parlamentarilor probabil. Dar ce sa mai...tipicul de mesaj primit si retrimis la toate rudele la limita dintre ani, care aproape ca nici nu mai e necesar, ca s-ar intelege de la sine. La mine insa, multe din dorinte se nasc pe parcurs odata cu fiecare care trece. Si lasa sa fie cat mai multe, ca macar sa am de unde cerne.
Blogului meu ii doresc scrieri cat mai inteligente care sa aduca cititori cat mai multi, familiei...un organism cat mai rezistent la intemperii iar prietenilor...cunoasterea de noi prieteni care sa le aduca diversitate si experienta sociala cat mai vasta.
2011, te rog nu ma dezamagi!

Niciun comentariu: