BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 19 decembrie 2008

Dear diary,

I'm sorry i forget you si probabil nici in seara asta nu as fi intrat aici sa scriu cate ceva daca nu m-as fi gandit ca e bn totusi sa mai expun cateo opinie cu privire la imrejurarile in care ma aflu.
Intre timp s-au petrecut multe (cum era si firesc) dar pe care nu le-am povestit probabil din cauza lenei sau a lipsei de timp sau pur si simplu am tinut sa fie "incuiate" in mintea mea.
Well...si intr-un cerc restrans de activitati prin care se numarau dusul la facultate,iesitul prin oras,rasul cu prietenii,amintitul amintirilor si statul acasa...consider ca nu avea rost sa dezvolt toate aceste lucruri insignifiante pe care, in fond, fiecare le traieste.
Dar,laudandu-ma cu faptul ca mi-am amintit ca pot sa mai si rad am profitat la maxim de aceasta nevoie de a te simti bine.Si mi-a reusit:D
Sa fie oare spiritul sarbatorilor de vina sau faptul ca pe alocuri ma simt ceva mai implinita?
Probabil putin din amandoua :)
Chiar daca bradul imi va lipsi anul asta si poate Mosul nu va veni, doar gandul ca in curand imi va suna soneria si se vor auzi voci care vor intreba :"Primiti cu colindul?" sau beculetele si bradutii impodobiti vazuti prin toate vitrinele magazinelor sau toate promotiile :)) si mai ales toate bucatele preparate pentru ziua magica,toate astea ma fac sa-mi dau seama ca sunt un copil implinit (inca imi place sa ma numesc asa) si ca nu sunt o cauza pierduta daca sarbatorile de iarna au ramas in continuare un prilej de voiosie pentru mine.
Si abia astept sa "etalez" aceasta buna-dispozitie si celor din jur.
Sarbatori fericite! :)

Niciun comentariu: