BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

marți, 21 octombrie 2008

Un marti de kkt :|

Parca presimteam ca ziua de azi n-o sa inceapa intr-un mod placut si se pare ca iar,simturile mele nu m-au inselat desi as fii vrut sa nu se petreaca asa.
La faculta lucrurile au decurs normal,am avut un curs de info si chiar a fost placut, dupa care am plecat acasa chiar dak am mai incercat sa-mi gasesc un alt loc unde sa ma duc doar ca sa nu stau acasa si sa vad/aud diverse discutii cu parintii mei.Apoi la 6 era o intalnire la AIESEC,o organizatie non-profit in care te pregateste pentru un viitor mai stralucit pe plan economic.Mi-am dorit sa mai invat cate ceva despre asta asa ca mi s-a parut o ocazie buna de a ma inscrie.Duminica fusesem la un interviu care mi s-a parut ca a decurs bine.Gresit se pare.Azi am aflat ca nu am fost acceptata desi ii intrebasem pe cei doi care m-au intervievat care-mi sunt sansele si pareau destul de optimisti.In fine...nu asta ar fi problema in sine ci faptul ca m-am descurajat,ca ma cred atat de incompetenta incat sa nu trec de un amarat de interviu luat de tineri la fel ca mine.Dar am stat cu colega mea Laura care se pare ca avusese mai mult noroc.Dupaia mi-a parut rau ca am venit pentru ca ma simteam aiurea...in plus.
Si pentru ca asta nu era de ajuns,a trebuit sa ma mai cert cu mama doar pentru simplul fapt ca "umblu prea mult",discutie pe care o am intodeauna.Daca ar fi sa-i intreb pe cei care stau mai des pe net,ar confirma ca ma vad online mai tot timpul.Dar asta e alta poveste.
O concluzie: sunt fara bani,fara prieteni,fara un viitor pe aproape ok,cu parintii bosumflati si singura "persoana" la care ma pot plange este acest blog :(
O intrebare inteligenta....Cand se vor termina toate astea? I just want my life back :(

Niciun comentariu: