BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 15 octombrie 2008

Sperante,vise,deziluzii,dezamagiri...

15 octombrie ar fi trebuit sa fie ziua mea cea mai importanta din an si tineam sa fie tratata ca atare asa cum la randul meu tineam cont de importanta zilei a altor prieteni sau chiar necunoscuti.Insa sentimentul acesta se pare ca nu-i incearca pe toti din moment ce au existat persoane destul de apropiate candva,cu oarece trecut si care aveau pretentia sa mai fie numiti inca prieteni,care sa faca uitata ziua mea de nastere.Fiind o persoana care tine sa fie bagata in seama macar o singura data pe an,tind sa cred ca aceasta "uitare" nu e chiar trecuta cu vederea si atunci am anumite stari pe care in mod firesc nu as vrea sa le am dar pur si simplu le urasc.
Dar poate cine stie.Varsta de 19 ani a inceput mai anevoios si poate se va remedia treptat...pentru ca sincer in momentele astea chiar nu stiu ce sa spun ca sa ma auto bine-dispun si sa-mi pastrez optimismul.Azi oricum mintea mea a fost preocupata doar de gandul acela : "Cine o sa ma mai sune sau o sa-mi trimita mesaj azi si sa-mi spuna/scrie cateva cuvinte de incurajare si care sa ma faca si pe mine sa par interesanta?". Sper sa nu sune a ceva "pitzipongesc" pentru ca oricum nu e chiar la extreme (cei care ma cunosc sau cu care am stat azi si mi-au vazut starea de depresie au inteles).
Anyway, mi-a venit ideea sa fac o lista cu cei care au tinut cont de acest 15 octombrie 2008 in care eu am implinit varsta de 19 anishori.La multi ani mie! :D
So...incepem:
Mama,Georgiana,buna mea prietena urmata de celelalte simpatice Laura si Oana
Tzetze,RalucaV,Razvan,Cip,Stefan,Andrei Ivo, Tataru,Raluca si Alisa (foste colege), Jenny, Aurelian, Dumi, Joe (nu se pune ca iar mi-a facut nervi in final),Dan (de la care am primit si-un cadou),Vali,Alex (cunoscut la faculta),Marius (un nou cunoscut), Dorina, Postaru Corina, Tase Roxana,Ionut,Aby,Costin,Kata,Adrian,Sabin si cam astia ar fi din prieteni, apoi vin cei mai putin cunoscuti sau chiar deloc:Catalin (din buc),Mihaitza,Costin (tot din buc),Paradox,Ciprian si cei deloc cunoscuti cum ar fi cei de pe netlog de la care am primit 16 mesaje + rude.
Eh cam asa sta topul celor care si-au amintit mai devreme sau mai tarziu de aniversarea mea si le multumesc >:D<.Daca am mai uitat din ei,imi cer scuze anticipat :)
In final,tot ce vreau e ca acele persoane de la care aveam asteptari sa se simta in fiecare zi asa cum m-am simtit eu azi pentru faptul ca m-au uitat. E un blestem si o sa se indeplineasca. Sa suflu in lumanari acum :D

Niciun comentariu: