BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

sâmbătă, 18 octombrie 2008

Avalansa de stari

Well...zilele vin,trec...viata se mainifesta in general banal,monoton.Exista totusi si momente mai agitate,mai imbucuratoare sau pur si simplu care raman impregnate pe viitor.Cam asa s-a intamplat sa fie pentru mine aceasta zi de sambata in care,aparent,nimic neobisnuit nu s-a intamplat.Dar nu asta este important in fond,ci sentimentul pe care il traiesti in momentul trairii momentului :D.Si uite asa,nu se intelege nimic deocamdata.Sa ma explic...
S-a intamplat sa sa intru in partidul social democrat(scriu cu litera mica pentru ca nu e foarte important).Urasc comunistii dar totusi m-am alaturat lor :.Mda,so,fiecare avem un motiv...pe mine ma scuza banii :D.Asa...toate bune si frumoase,fiecare candidat s-a hotarat sa manance kkt cu "chilele" pentru ca si asa aveau o masa copioasa dupa si faceau ei altu' :)).Nu cunosc nici eu prea bine toate mersurile,as zice doar ca pe viitor vom promova imaginea candidatilor in speranta ca vom convinge tot municipiul Cta sa aleaga PSD pentru ca..."Cand altii se cearta,noi construim"(acesta fiind sloganul lor).In mare, mi-au stricat toate parcurile unde ma plimbam si mai faceam poze.Dar asta e...
Dupa aceasca conventie,m-am intalnit cu 3 prieteni:Oana,Dumi si Mona si sa ne plimbarim pe faleza,sa cascam gurile la mirese(le-am observat cam grase si batrane...(sper sa nu ajung si eu asa la momentul "DA"). Anyway,cred ca cireasa de pe tort a fost vizita la moschee.I-am vizitat "casa" lui Allah( ca doar e tot Dumnezeul notru,intr-o alta maniera) si am urcat o suta si ceva de trepte pentru o priveliste divina asupra orasului vechi. Stiti cat platiti pentru un pic de efort ca sa vedeti un colt din paradis?...Doar 2 lei. Si pot spune ca invartindu-ma in jurul turnului, ma uitam unde ar fi putut fi caderea mai putin dureroasa sau care ma dezmembra mai putin.In fiecare moment in care priveam in jos, ma imaginam in cadere libera si parca Dumi ar incerca sa imortalizeze momentul...asa cum face mai mereu :). A fost cam inspaimantator. Oricum,nu ma grabeam sa fac asta...mi-era pofta de o prajitura:D. Nu vreau sa lungesc povestea in van...sa nu dau chiar tot "din casa". Spun doar cu zambetul pe buze ca altitudinea si soarele tomnatic care iti bate in fata iti produce o stare de euforie pe care tin s-o mai experimentez.Sa nu mai dezbat subiectul cum ca, cu o zi inainte, am fost cu Georgi prin Tabacariei si in afara de cei doi indragostiti pe care i-am vazut pupandu-se prin iarba,totul a fost de neuitat.Sper sa mai retraiesc sentimentele si cu alte persoane aflate in cauza...Pana atunci, pastrez vie amintirea 8->

Niciun comentariu: