BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 1 octombrie 2008

First day

Ioi....da' ce frumos ii la facultate mai.
Lume multa,adunatura dupa lume...ai zice ca toti cei prezenti acolo sunt destepti ....dar nu-i chiar asa :))
L-am vazut pe dnul presedinte...tinerel si frumushel.Am reusit sa-i fac si cateva poze chiar dak toti se inghesuiau la pozat.In fine...de ajuns cu el.Mare lucru n-am rezolvat acolo.Totul un haos,copiii tipau care pe unde vedeau cate-un cunoscut.Mi-am intalnit si eu fostii colegi si alti cunoscuti si am mai vazut si unii care meritau sa fie cunoscuti in viitor:))
Atunci m-am desteptat eu...atatia baieti,cativa chiar pe gustul meu,si eu plang dupa unul singur si ala departe : Nu se merita "efortul" asta.
Asa.Sa-mi mai amintesc ce-am mai facut si ce-am mai vazut.Aaaa...expozitie de masini care mai de care mai de fitze si mai als pitzipoange care mai de care se intreceau in boticuri incordate.Dar ce sa le fac?Sa le dau cate un pumn in gura si sa sper ca li se aseaza dintii si stau cu buzele mai normal.
Ma gandesc acum,dupa faza spusa mai devreme...cred ca am devenit cam violenta sau cel putin, in gandire,pentru ca in ultimul timp am tot fst cu draci si parca simt nevoia sa ii descarc pe cineva.Sau poate e doar o sezatie de moment,pentru ca m-am cam certat cu parintii si aproape ca nici nu mai vreau masina aia idioata ca-mi tot pune tata bete in roata ca m-am plimbat cu ea pana la mama draq.In fine,probabil ii macina problemele lor si-si descarca nervii pe mine.Aici,explicabil.
Sa continui...Dupa mica reuniune la facultate,m-am hotarat sa merg prin hang out,locul meu preferat de facut poze,apoi taclale,iar o barfa, doua cu baietii si discutii de actuali studenti....ca de...avem un altfel de statut :D
Neobisnuit e faptul ca nu ma simt deloc entuziasmata de aceasta prima zi sau poate din cauza kkturilor pe care le tot aud in fiecare zi de la diversi si de care nu prea am nevoie dar inevitabil se intampla sa interactionez cu ei.
Cred ca am spus destule acum...am un mare sictir in mine si nu vreau decat sa ma gandesc la lucruri dragutze si sa mai stau de vorba cu persoane care sa ma bine-dispuna.
Acestea fiind spuse...pun si cateva poze de la aceasta "minunata" zi si sa va mai rog sa ganditi de mai multe ori inainte de a deschide o discutie ca sa nu ma mai enervez sau sa apuc sa ma cert cu toti ca-s nush cum.

Niciun comentariu: