BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

marți, 30 septembrie 2008

Din Mr Jailer spun Mrs.Jailer



Ioi....asa de mult imi place melodia asta....e chillout si iti sta starea aia ca ai sta ca un drogat si te-ai legana pe ritm.Oricum,cred ca frigul asta din apartament mi-a patruns la creier pentru ca observ ca mananc continuu.Nu ca as avea vreo problema cu asta...si asa nu pun nimic in +.Tremuratul ma mentine in forma.Si cand ma uit la TV ca vorbe una de vreo ora de diete si minuni..parca ma si gandesc ">
Dar asa e lumea asta.Eu nu ma gandesc decat la vacanta mea pe duca si la ce haos o sa fie maine la deschiderea noului an universitar la faculta Ovidius (cu cata mandrie am spus-o:))) Cineva mi-a zis ca o sa se schimbe lucrurile dupaia.I can't wait.Oricum sictirul meu e prea mare si momentan stiu ca deocamdata lucrurile vor ramane la fel.
Dar sa n-o mai lungesc si sa-mi mai obosesc creierashul meu inghetat si sa mai savurez de cateva ori melodia asta + altele care sa-mi mentina starea de dezgust total.Azi sa va duceti draq toti :*

Un comentariu:

Unknown spunea...

foarte profund si original, nice blog
sfat:nu mai fi asa impulsiva:)