BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 21 septembrie 2008

O sambata frumoasa...o duminica ploioasa

Iar am avut una din zilele alea aglomerate in care nu am stat pe acasa.Eu sincer sunt o persoana cam "plimbacioasa" asa ca pentru mine a fost o distractie indiferent de locul unde eram sau ce anume faceam.
In fond,plimbarea in sine si oamenii noi pe care-i cunosti fac interactiva toata treaba asta. Anyway,sambata dimineata am plecat la tara.Un tanar de 30 de ani omorat de un motor a adus durere prin sat asa ca a fost destul de pustiu locul si parca cainii care sa urle mai lipseau.In fine,am fost si eu cu tot satul sa-l conduc pe acel tanar pe ultimul drum...in fond te soceaza cand auzi astfel de chestii mai ales cand e vorba de cineva tanar si povestea lui suna ceva de domeniul fantasticului, gen...dimineata a venit cu motorul din germania si spre seara s-a decis sa se plimbe ca sa-si gaseasca moartea :.Trist. Cum totul era pustiu si sec p-acolo,ne-am decis sa plecam inapoi acasa si spre bucuria mea ca apucam si-un concert prin taclale. Lume multa,agitatie,fiecare cautandu-si cate un cunoscut sa se aseze si el intr-un colt la o masa si multe lacrimi (cel putin la mine) din cauza fumului de tigara insuportabil.Dar na,pentru atmosfera merita.In sfarsit,show-ul a inceput,2 tipi,talentosi de fel s-au descurcat chiar bine.Ma gandeam numai cum pot ajunge si eu la microfonul ala sa pot behai putin.Maybe some other time. Am mai ceva lume cunoscuta si aia la randul lor cu prieteni pe care i-am mai cunoscut atunci,insa parca nu ma interesa decat agitatia de acolo si pe ici colo cate-un tip.A da,si am dat si peste o melodie care imi place foarte mult si-o tot ascult intr-una.Hai ca v-am tzucat dragilor :))))
http://www.youtube.com/watch?v=FAPtTS0TYtU

Niciun comentariu: