BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 8 septembrie 2008

Un weekend

Am avut un weekend foarte aglomerat dar vesel si plin de multe activitati.
Incepand cu ziua de sambata,pe care o asteptam de mult,am reusit in sfarsit sa ma simt bine asa cum imi doream.Am iesit cu Oana si Georgi(2 prietene) prin mamaia,imbracata total altfel de cum sunt in mod normal (simteam nevoia sa vad o schimbare la mine) si am stat la un suc.Am cascat gura la un clovn care incerca sa castige si el niste bani amuzand copiii si facand figurile din baloane.In fine.Si in timp ce stateam acolo la suc barfind de una-alta,ne-am gandit ca ar fi ceva sa iesit la dansat si nu oriunde ci tocmai in costinesti.Zis si facut,am cautat prin agenda sa vedem pe cine sa mai luam si il loc sa asteptam sa vedem care e hotarat sa vina, intrun final ne-am trezit cu inca 4 tipi de mi-am facut masina roaba.Ajunsi cu bine claie peste gramada,mergem noi in tineretului.La inceput plictisitor,muzica aia house sau ce era,enervanta si nu prea stiai cum sa te misti pe ea,au inceput sa bage si melodii mai caterincoase,dar pantofii cu toc si atmosfera nu era "arzatoare" ne-a facut sa plecam in white horse,la lume mai normala,cel putin pt mine.Si acolo am intepenit.Dansand pe mambo nr5 a lu' lou bega si hore pe zdob si zdub,tiganesti si melodii sentimentale,nici nu am realizat ce repede a putut sa treaca timpul.O cearta intre doi "cocosi" la care au cascat toti gura i-a facut pe multi sa se ridice de pe scaune doar pt faptul ca se impungeau aia peste ei.Dupaia,putin harcore si alte subgenuri si seara e gata.Haida iara in roaba si fuga acasa.
Duminica,o alta zi captivanta,cu trezitul de dimineata ca sa merg la coafor,pt ca,stai...am si o nunta.Fa-te iar frumoasa (sau incercand macar) am participat la alaiul miresei, poze si momentul cu DA la care mirii trebuiau sa se gandeasca foarte bine.Pe seara,alta costumatie,altfel de prestanta,alta falsa impostatie in care aparea in fata rudelor si celorlalti participanti la eveniment.Dans cu carul,mancare pe saturate si barfe despre cum e imbracata nu stiu care Tzatza Floarea,toate acestea dau o nota nuntii.Buchetul miresei prins de verisoara mea cea barbara sperand c-o s-o ia si pe ea cineva odata.NOT.Si toate astea se incheie cu platitul distractie si anume darul mirilor pus intr-o casutza de carton pe care scria "Casa de piatra". Sa si-o faca din ce vor ei si p-aia.
Dupa aceea,somn mult de voie si cand m-am trezit am avut uimirea de a vorbi pe mess cu fostul meu,Tudor,care zice el ca parea ai ok de data asta desi pana la final m-a facut sa ma cam indoiesc de asta.Dar probabil e doar creierul meu care imi joaca feste dupa atatea ore nedormite.
Un singur lucru stiu legat de el,ca nu e uitat,dupa toate incercarile mele lamentabile se pare :
Dar iar asteptam sa treaca timpul,si poate se va repeta macar ziua de sambata,cu dans si voie buna in picioarele goale,simtind toata energia altora cum se aduna in tine...(moment poetic)

Niciun comentariu: