BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 12 septembrie 2008

mare mi-a fost uimirea

Ca sa vezi ce mi-a fost dat sa vad si sa aud....:))
Acum doua seri cand ma intorceam din oras,eram cu Laura in autobuz,stateam noi pe scaune si in fata erau doi tipi, unul dintre ei emo cu freza tipica si cercei de fata si alte cele.In fata lor,o bunica cu nepotelul ei care ii tot "admirau" insistent pe cei doi.Dupa ce au coborat aia,bunica isi critica nepotul ca se uita prea insistent la baiatul acela si ca atunci cand va fi mare o sa fie si el asa,ca asa e noua generatie,etc...(baba destul de destupata la minte).
Anyway,replica pustiului a fost una foarte buna :
"Eu nu am sa fiu asa cand voi fi mare...N-ai vazut ca ala arata ca o fata ?"
Cand am auzit asta am inceput sa rad instantaneu si m-a mirat faptul ca pentru un pusti de 10 ani avea ochi buni incat sa observe ca acel baiat era penal prin look-ul pe care il afisa si gesturile de fetita.
Am patit-o si cu mama odata cand eram cu ea in oras si imi spune: "Ia uite ce frizura are fata aia" la care eu .."Mama, ala e baiat toata ziua" :)).Nu stiu cat de amuzant poate fi asta...e doar trist faptul ca nu ne mai putem deosebi sexele.

Niciun comentariu: