BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

sâmbătă, 27 septembrie 2008

Schimbari...

Ma gandeam la tineretea mea si la ce prioritati am la varsta asta.Parintii mei mereu se iau de mine pentru simplul fapt ca sunt in plimbari vreo 3 ore si au impresia ca umblu non-stop.Ma gandec ca mai am o saptamana pana incepe facultatea si sunt cam inspaimantata de gandul asta.Faptul ca o sa pic intr-un mediu necunoscut si cu oameni de tot soiul ma face sa ma gandesc dak asta nu va fi o noua etapa a schimbarii mele.Imi aduc aminte,ca fata de liceu,am devenit mult mai pretentioasa cu mine si am atetea asteptari de la unii oameni care se arata la un moment-dat incompetenti incat ma scarbesc.
Poate facultatea imi va deschide noi orizonturi si poate voi cunoaste persoane noi,foarte interesante.To ce trebuie sa fac e sa invat sa-mi pese numai de mine.Nu se merita sa-ti tocesti nervii pentru altii care,in fond,nu ar da 2 lei pe tine.
O sa incerc sa imi fac propriul meu scenariu astfel incat mintea mea sa nu mai fie solicitata sa desluseasca problemele altora.Mai citesc gandurile altora asa cum mai faceti si voi la mine.Uneori gasesc intrebari la care eu niciodata nu m-as fi gandit.Pacat ca raman totusi fara raspuns.
Cred ca,mai tin sa-i multumesc si fostului meu pentru aceasta relatie care mi-a deschis ochii si m-a facut sa inteleg unele chestii si sa capat niste sentimente care sunt sigura ca ma vor ajuta in viitor.Stiu ca una-doua aduc vorba de el,e doar o pasa trecatoare.Deja cred ca se simte foarte important cand stie ce statut are in viata mea,desi sunt multe lucruri de care se inseala.
Am o mare problema.Am gura aurita (e doar o expresie...sa nu ma trezesc ca ma bat unii ca sa-mi fure gura s-o duca la amanet:))).In momentele in care sunt ranita si nu mai stiu ce sa mai fac ca sa ma scot din mocirla,incet sa urasc si sa-i blestem.De asta sunt convinsa ca vreodata,gandurile si toata karma mea negativa il vor afecta pe "el" si sincera sa fiu astept cu nerabdare momentul ala.Cu altii am patit-o si in final stiu ca m-am simtit chiar bine.
O fi ura un pacat dar nu pot fi perfecta.Dar eu stiu ca inca ma placeti :))

Niciun comentariu: