BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 1 septembrie 2008

Ziua de ieri...rememorata azi

Pentru ca ziua mea de nume a fost "ocupata" sambata, am reprogramat-o duminica si m-am gandit sa-mi invit fetele in oras.Dupa cateva rugaminti sa primesc masina,am reusit, ne-am gatit si tinta-orasul colorat de diverse stiluri ale oamenilor.Am ascultat muzica la max,am tipat,am stat la o terasa prafosata si mai intr-un tarziu era sa calc un baiat simpatic pe trecere :)) (voit asta).La o prima citire pare ceva banal,pentru noi insa a fost fun. Ne-am tot pozat pe la cazino in miezul noptii si am remarcat ca se observa si aici destul de bine stelele. Nu pot sa uit panza si acuarelele primite cadou de la fete ceea ce m-a cam uimit,avand in vedere faptul ca nu era o zi importanta asa. Altceva ce sa mai zic, astept doar sa vina ziua mea de nastere...poate reusesc sa mi-o serbez undeva la munte 8-> We should party all the time :D

Niciun comentariu: