BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 31 august 2008

Viata la tara

Hmm...am fost intr-o mini vacanta (dak as putea s-o numesc asa) care nu prea imi place de fel...mersul la tara.Intr-o comuna la vreo 85 de km de Cta unde lipsa semnalului la telefon te anunta ca ai ajuns.Am fost sa-mi ajut minunata bunica la adunatul porumbului si la alte treburi gospodaresti.Caratul porumblui din fundul curtii pana in curte s-a dovedit a fi pentru mine un sport destul de epuizant si la final ma simteam ca o baba ramolita cu dureri de shale :)) Dar nu se spune partea asta ci doar faptul ca am fost fata harnicutza si ca sunt un ajutor de nadejde la casa omului:D:)). In fine,prea multe nu se pot intampla acolo.Caldura mare,praf mult si dupa juma de ora de stat prin curte simti ca ai o fabrica de muci in nas.Insa noaptea se schimba situatia.Se baga toata lumea in casa,obosita de roboteala din zi,cainii stau si ei cuminti dupa ce-au latrat fiecare musafir care intra pe poarta si cateva muste care zboara la lumina unui luminator din fata casei.Tre sa recunosc ca e ceva care imi place cu adevarat atunci cand merg la tara si cred ca as duce pe oricine sa priveasca cerul plin de stele si foarte bine delimitate la locul lor.Si stateam cu ochii atintiti in sus sa vad dak prind de vreuna cazand.Recunosc ca am vazut candva,tot la tara, o stea cazand si dorinta mi s-a indelinit:D, insa acum nu am avut norocul asta.Doar m-am bucurat de albastrul intens al cerului si licuricii presarati.Apoi m-am gandit dak sunt stele cata populatie e pe glob pt ca dak ar fi asa...as avea catorva sa le spun niste lucruri :).In cele din urma,frigul m-a cam gonit in casa si minunea nu tine juma de an ca la Polul Nord.
Pe urma a venit vremea sa ma intorc acasa.Drumul mai mijto de data asta cu noua masina,muzica de caterink, cateva mortaciuni pe marginea drumului printre care si vreo doua vulpi din care puteam sa-mi trag niste caciuli :)) Apoi, la o trecere cu calea ferata,doua cruci noi,semn ca cineva a vrut sa se ia la intrecere cu trenul si privelistea de la Cheia cu muntii Dobrogei vechi si prapaditi unde mai erau opriti cativa cu cortul si la un gratar mic :D
In rest,pentru ziua de 30 august,in care se zice ca e Sf Alexandru nu mi s-a pregatit nimic.Dornica sa ma intorc acasa sa vad de la cine am primit vreun msg,spre dezamagirea mea nu a fost nimeni dar incerc sa ma gandesc ca a fost poate putin timp sau treaba multa sau credit putin sau o zi neinteresanta pt altii.In fine,cam asa stau lucrurile.A da...si zilele astea 3 cat am fost la tara nu prea mi-a dus nimeni dorul. Dar le-am spus stelelor sa ia aminte la toate aceste "atentii" si sa intoarca roata :D. Pacat ca n-am avut aparatul sa fac cateva poze, dar ramane pe data viitoare :P

Niciun comentariu: