BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

joi, 21 august 2008

Prima zi...

Orice inceput este greu si adesea oamenii abandoneaza sa realizeze ceva inainte de a se apuca.Cam asa stau lucrurile si in cazul meu insa am mai avut ocazia sa intalnesc persoane care sa-mi spuna ca ceea ce fac e bine si sa nu ma dau batuta inainte de a realiza un lucru bun.In acel moment poate nu am inteles sfatul si poate l-am luat in nume de rau, poate mi s-a parut ridicol sau poate am crezut ca nu ii intereseaza de ceea ce fac sau gandesc. Intradevar, nu-s nulte persoane care ii dau un sfat cu adevarat folositor dar e bine sa asculti.Nu se stie niciodata unde se poate ajunge.
Si uite asa, imi "ziseshi" sa-mi fac si eu un blog pt ca imi place sa citesc de la altii si pt ca si asa nu cunosc o metoda mai buna de a-mi "usura" sufletul de sentimente care ma incearca adesea, sau pur si simplu sa ma "laud" de anumite activitati pe care le mai fac.
Stiu ca inceputul poate fi plictisitor insa in momentul asta cam astea sunt gandurile pe care le am.Nu-i obligatoriu sa cititi, e doar o mica "descarcare" :D
Ce sa mai spun...Sport la lucru mie :D

Niciun comentariu: