BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 24 august 2008

Moment de cumpana

Am sa-ti scriu acum si ultimul randCe sa-ti spun, stii totul prea bineTe-am si sunat, dar la numarul tau Raspunde altcineva... Am sa astept sa mai treaca o searaBeau o cafea rece si amaraIn scrumiera, tigari ce se sting si-n fumVad umbra ta...Refren(x2):Acum, ca totul s-a terminatAcum, ca nu te mai gasescAs vrea sa cred ca n-am uitatSa mai iubesc.II:Vor trece ani, poate ne vom revedeaOare vom sti sa mintim ca nu ne amintimCum ne chema...Eu am sa-ti spun ca imi este bineTu-mi vei povesti despre tineSi-o sa ma rogi sa te sun La numarul ce mi l-am scris gresitSau mi l-ai spus gresitRefren:..Sa mai iubesc...III: Oricum, m-ai invatat sa stiu cum sa te iertOricum, stiam ca e un ultim sarutStiam ca nu mai am nimic in ce sa mai cred... Poate-am sa-ti mai scriu un rand intr-o ziTu vei sti ca totul e bineOare am sa pot sa-ti spun ca ar fi trebuit sa te ascultCa meritam mai mult...
Versuri ce le-am primit si eu la un moment dat si clar nu am luat seama atunci.M-au impresionat, e drept, dar poate nu am stiut ca in spatele acestui text se ascund anumite sentimente, ale unui anumit baiat.Si ca de fiecare data cand pierzi ceva, realizezi ca abia atunci a fost valoros, asa s-a intamplat si in cazul meu.Nu stiu dak persoana in sine a fost acel lucru pierdut sau doar faptele in sine,care la urma urmei, de el au fost realizate.Anyway,mica mea mare nelamurile asupra fostei mele relatii,singura serioasa de pana acum,mi-a lasat cateva amprente mai mult sau mai putin dorite.Multi nu stiu despre ce este vorba,uneori tind sa cred ca nici macar eu nu stiu exact despre ce e vorba,insa n-as vrea sa las mintea mea sa se gandeasca la cine stie ce raspunsuri aiurea si total gresite,facandu-ma sa invinovatesc acea persoana,ajungand chiar s-o urasc.In fiecare zi trec de la stari complet diferite,zodia mea e foarte ciudata,"cantareste" in functie de perspectiva lucrurilor in care privesc in acea zi. si pe alocuri am tentinta sa devin paranoia.E straniu sa constat ca nici macar nu ma cunosc,nu ma mai recunoscl.Altadata, la astfel de sentimente actionam cu totul altfel.Nici nu-mi inchipuiam ca o persoana poate sa-mi schimbe atat de mult actiunile chiar si sensul vietii mele banale la prima vedere.Porbabil cand o sa mai fiu intr-o stare asemanatoare in care sa exprim exact toate aceste stari prin care trec care apropo se trag de la un msg pe care l-am primit aseara si in care nu scria nimic neobisnuit si cu care oricum eram obisnuita.Still,am simtit un gol in stomac semn ca inca sunt sentimentele alea pe care eu le credeam apuse.Insa,ele tre sa fie ingropate adanc si imi voi impune ca lucrul asta sa se intample.Fara s-o mai lungesc,acea persoana poate ca nici nu stie ce gandesc in aces moment sau in oricare din momentele de cand nu mai tinem legatura.Tot ce vreau e ca el, intr-o zi sa realizeze unde s-a produs greseala si asa cum imi spunea sa-i repet si eu "E prea tarziu,mult prea tarziu".

Niciun comentariu: