BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 29 septembrie 2008

Pierduta in spatiu

Am iesit aseara la o plimbare cu prietena mea Oanasi cum nu ne mai vazusem de mult era clar ca aveam multe sa ne spunem.Bineinteles,dupa interminabilele barfe la adresa baietilor mai mult sau mai putin interesanti,Oana mi-a zis ca nu prea sunt in dispozitia mea...si tre sa recunosc ca de multe ori,mai ales in preajma prietenilor buni,am o dispozitie la superlativ.Cum mai inainte stateam si-mi analizam anumite stari pe care sincer nici eu nu mi le mai inteleg.5 minute happy apoi 10 sad,putina melancolie,un praf de singuratate si o lingura de dezamagire...toate astea dau reteta perfecta unei stari de tot...(stiti si voi).
Eh...si uite asa mi-am pus intrebarea: De ce as mai avea nevoie de un atasament fata de cineva?Prietena mea cea mai buna a plecat la facultate la Bucuresti si s-ar putea sa dureze o perioada pana imi voi gasi vreo "prezenta masculina" alaturi de care sa ma pot simti bine si sa mai treaca starile astea.
Anyway,sa nu mai dramatizez asa cum imi sugera...cineva si sa ma laud cu surpriza pe care i-am pregatit-o Oanei si anume desenul ala cu RBD Girls :)).
Ah,mi-am amintit,frumos in Phoenix,sa mai merg dar doar cu o companie placuta chiar daca tot fumul ala de tigare te face sa plangi.
Si cand ma gandesc ca mai sunt doar 2 zile pana incepe facultatea :( Eh,o sa fie totul bine doar sunt fata mare de acum,imi trebuie niste bani,pe cineva simpatic,gasca mea de fete alaturi si parintii sanatosi si cred ca-s cea mai fericita.Mai e putin si vine si ziua mea.Mereu ma gandesc doar la petreceri :))
Oh,what a hell...life can be beautiful if you want to...Trebuie doar sa trec de pasa asta mai naspa.Any help? :))Numai bine :P

Niciun comentariu: