BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 21 decembrie 2008

Intre feerie si cruda realitate

In ultima vreme mi-am tot pus o intrebare.De fapt aveam mai mult o curiozitate la adresa baietilor de varsta mea sau in jurul varstei mele carora le tropaie hormonii si pe parcurs au tot felul de acte cu diverse fete mai mult sau mai putin cunoscute/atractive/iubite.
Toate bune si frumoase pana aici...senzatii firesti,placute,samd insa...oare cum or reactiona atunci cand sunt informati ca peste ceva timp vor deveni tati si brusc viata lor plina de distractii si fara griji s-ar transforma intr-un morman de scutece si urlete si alte stuff-uri de natura "bebeleasca" :))
Cum zice colegul meu de grupa: regula 5918 adica... 5 minute de placere,9 luni de sarcina si 18 ani de pensie alimentara :))
Eh...pe calea asta rog baietii care citesc acest post sa se gandeasca la aceasta "regula" si cum le-ar pica gandul ca intr-o zi ar putea fii tatici.Ar putea ca la varsta asta sa se maturizeze asa brusc? Ar putea sa-si asume anumite responsabilitati?
Si sa nu aud comentarii de genu' : "Eu stiu sa ma controlez, deci mie nu mi se poate intampla". In fond, neglijenta e cea care duce la evenimente nedorite.
Si stiind ca mai e si partea cu: "fara prezervativ ca ma simt mai bine" ...va dati seama, sansele sunt maxime:D
So...nu incerc sa te tai avantul baietilor ci doar sa mediteze la o posibila varianta si cum ar reactiona la socanta veste ca "ar putea fii tatici" :D

4 comentarii:

Anonim spunea...

Iti dai seama ca pe moment o sa le treaca prin gand distracie, bautura, cluburi, femei, dar cu un Adio in fata lor :))), si apoi se vor crede cei mai tari barbati si tati din lume. Dar cel mai mult vor ura sa schimbe scutecele si plansetele care la un moment dat vor parea insuportabile. In rest nu cred ca ar afecta pe cineva vestea ca va fi tatic.

guffy spunea...

sunt multi burlaci convinsi...iti dai seama ca l-ar bate la cap aia s-o ia de nevasta ca sa aiba un anumit statut.si probabil acum nu realizezi gravitatea faptelordar dak ai auzi asta intradevar ai lesina putin ;))

Anonim spunea...

In primul rand imaginaza`ti puntin cum se duce baiatu in fatza parintzilor lui si le`ar spune ca vor deveni bunici:)) sa vezi atunci circ, iar in cercul lui va aparea ca un mare ratat care n`a fost in stare sa se abtina sa nu`si dea drumu in fata si vor zice ca fata l`a futut pe el nu el pe ea :)))))... oricum ala om nu va mai fi :))). FORTZAAAAA PREZERVATIV :))))

Anonim spunea...

...insa dupa lunga lecturare a ineteresant si miscatoarele dumneavoastra comment-uri, spre urmare din a mea realizare reiese banuiala mea ca Anonim este femeie. Articolul da nota de importanta, regret ca deocamdata nici n-am apucat sa-l citesc. : P