BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

joi, 1 ianuarie 2009

2009 cu urari

Well well well...iete ca mai trecu un an.Am vazut pe la stiri retrospectiva anului 2008 si intr-un fel mi-a dat de gandit sa-mi fac si eu asa ceva.Dar cu dezamagire sau bucurie (depinde cum privesti lucrurile) am constatat ca n-am avut prea multe intamplari.So, pot spune ca ma bucur pentru ca nu s-au intamplat multe lucruri naspa si imi pare rau in acelasi timp ca n-am multe amintiri de care sa-mi aduc aminte cu drag.Tot ce e marcant in anul 2008 e faptul ca am trecut de la stadiul de liceana la cel de studenta, insa nu e neaparat o realizare si doar stricta amprenta a timpului.
Ma pot lauda insa cu o experienta ceva mai vasta in domeniul dragostei :)))). Sa discut si despre chestii siropoase ca acolo e lumea mai atrasa (telenovele style).Am avut o perioada incurcata de impacari si despartiri cu un tip dar spre finalul anului se pare ca s-au linistit lucrurile.Anyway,am inceput sa par mai putin preocupata de baieti...stau linistita pt o vreme:D
M-am tot gandit ce-mi doresc pentru anul cel nou...singurul gand a fost : sa fiu sanatoasa si voioasa, sa fie un an chill si plin de plimbari daca se poate.Deci sunt destul de modesta, ar trebui sa se indeplineasca ;))
Ah... si mi-am mai amintit ca in noaptea dintre ani mi-a placut de mine cum aratam ...deci e un lucru bun pentru ca nu se intampla prea des asta :D
Si voua va doresc un an asa cum va doriti voi sa-l aveti ...cum doreste toata lumea, bucurii si impliniri pe toate planurile si o replica de miss : "pace in lume" :))

Niciun comentariu: