BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

marți, 6 ianuarie 2009

Prima emotie

Azi am trait prima emotie de studenta.In ce sens...am avut primul colocviu. Si ca sa fie totul mai palpitant se pare ca nu am gasit clasa la care a trebuit sa dau examentul asa ca ... ma temeam ca deja m-am facut cu o restanta.Insa am avut norocul sa dau urmatoarea ora cu o alta grupa.Insa,nestiind cum merg lucrurile de fapt, m-am stresat o gramada...mai sa ma apuce si plasul de idioata ce am putut fi.Bine ca s-a rezolvat pana la urma...insa nu-s la fel de convinsa de ceea ce am scris p-acolo desi e bine ca ne-am si putut inspira.Eh...oi trai si-oi vedea ce facusi :D
Sper sa am noroc si sa-l trec:))
Si ca o urare de incurajare....SUCCES IN CONTINUARE MIE :D:D ^:)^

Niciun comentariu: