BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 23 ianuarie 2009

Sa-mi amintesc...




Astazi,o zi ca prin normal,
Fara ceva semne ca ar iesi din banal.
Si totusi tin sa povestesc,
Ca de ziua asta o sa-mi amintesc....
Curpinsa de dor,teama si bucurii,
Aceasta credeam ca nu se va sfarsi.
O dimineata agitata,o discutie despre nu stiu ce,
Asteptam o aniversare ca zambetele sa ma-ncerce.
Dar ceva era fals si rasfirat si fara sens,
Ma simteam cuprinsa intr-un vid absent.
M-am detasat...nu se cuvenea sa par distanta,
La petrecerea Laurei mult-asteptata.
Dar totusi tu ma priveai si ma gandeam...
La sentimentele pe care mi le doream.
Orice clipa,orice suras,orice mangaiere...
Le simt precum o adiere...
A acestei mari de valuri inspumate,
Ce-mi sosoteau prin cantecul aparte,
Sa uit de altii,sa fim amandoi
Sa nu existe bariere,sa plutim in larg doar noi.
Sa privim nemarginitul
Si sa savuram sarutul.
Dar nu se intampla,e doar un vis,
Ce-asteapta sa fie reaprins.
Imi doresc sa pot zbura...
Cu gandul si cu inima.


Niciun comentariu: