BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 9 noiembrie 2009

O Sophie care ma scapa de fobii

atb-some_things_just_are_the_way_they_are

Doua elemente au alcatuit seara mea de azi: "animaluta" mea de companie si niste muzica chill. Lungita in patul meu, o lumina difuza ce-mi strabatea camera, un morcov mestecat alene si o gramada de ganduri de care ma ascund. Nu in totalitate insa... Purcica mea este prezenta pe umarul meu gata oricand sa-mi primeasca capul lasat pe trupul ei destul de mic inca si ochii ce i se micsoreaza de placere atunci cand o mangai sub barbie. Ma gandesc...sunt norocoasa ca m-am ales cu ea; pot rade zgomotos, pot plange, ma pot stramba, pot sta dezbracata, nemachiata, ma intampina mereu cu zgomote gingase cand ajung acasa, pot sa ma ascund alaturi de ea de cele mai rele frici despre lume.
Nu stiu cati se gandesc ca atunci cand ies din casa sunt deja victima unei priviri prea insistente pentru orice defect l-ai avea, victima a unei certi prostesti cu prietenul din cauza locului de iesit la cafea, victima a unui autobuz care te conduce fara voia ta la slujba/scoala/meditatii/plati diverse, s.a.m.d. insa in seara asta am realizat ca vreau sa ma refugiez doar la gandurile mele despre ce ar trebui sa fac maine sau cum o mai duce alta lume de care n-am mai auzit de ceva vreme sau de ce incet-incet fiecare prietena se concentreaza mai mult pe partenerul ei realizand ca si el intr-o zi va disparea.
Nu mi-a placut ziua de azi, trebuie sa recunosc. Dar... ca in orice lucru pe care il urasc, gasesc si unul pe care sa-l iubesc. Urasc ca telefonul n-a sunat decat apelat de mine, dar iubesc seara asta cu Sophie pe semiintuneric care, printre scanceli, imi mai oferea cateva raspunsuri la zecile de intrebari buclucase.
Well...noaptea e un sfesnic bun deci s-o las sa-mi faca rolul...

Niciun comentariu: