BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 20 noiembrie 2009

Scurte rememorari

Prietenul meu blog si putinii cititori care se mai delecteaza cu scurtele mele ganduri transpuse aici au dus dorul unei noi postari. Acum a venit timpul s-o ofer...
Ca o scurta trecere in revista, cateva lucruri care s-au mai "lovit" de viata mea au fost:
- o campanie electorala bazata in deajuns de mult pe naivitatea sarmanilor si foamea purtata in stomacuri incat sunt "cumparati" cu un pliant in care sunt prezentate cuvinte de lauda la adresa viitorilor sefi ai statului pe care sunt destul de revoltata dar voi dezbate tema asta cu alta ocazie (si chiar abia o astept...mai trebuie stranse niste "dovezi")
- o promotie de delectare si recuperare dupa alergatura campaniei care imi aduce si-un venit modest dar bine-venit
- cate o iesire fugitiva in vreun bar sau 15 minute petrecute cu prietenul pe fuga
- oboseala acumulata din timpul zilei care nu-mi mai lasa loc nici de rasfatat "animaluta" mea Sophie
- visele nelipsite din fiecare noapte care se leaga ca un serial siropos, asemeni "Tanar si nelinistit"
- scurtele conversatii purtate cu prietenele mele la telefon in care ne plangem de "greul" descoperit la varsta de 20 de ani dupa atata vreme in care am pierdut vremea prin baruri la cafele sau dormit pana la ore tarzii; spatele simte cel mai bine acest efort.
- idealurile care se nasc zi de zi cu fiecare idee care iti licareste in cap
- bucuria aniversarilor si implinirea sufletului ca am oferit un cadou deosebit pentru o persoana deosebita
- emotiile traite zi de zi si gandul ca "Ce o sa mai urmeze astazi?" te fac sa inaintezi si sa privesti spre viitor.

Niciun comentariu: