BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 13 decembrie 2009

Lucky me :D

O zi de duminica 13 care se arata a fiind una normala si care in schimb mi-a adus bucurie cu ajutorul putinului noroc. Se pare ca astazi dintr-o primbare, am reusit sa castig un bluetooth la un joc de noroc cu monezi(la care mi-am gasit si cumparator) din City Mall + doua ceasuri dragute, perfecte pentru o ocazie mai stilata.
Desigur, fiecare bucurie poate sa aiba si un revers asa ca m-am uitat de 2 ori mai atenta inainte sa trec strada si am incercat sa calc cu tot piciorul ca nu cumva sa mi-l strantesc, dar si ghinioanele vin tot la fel, cand te astepti mai putin. Insa pana atunci, oi vedea eu. Voi mai incerca de fun sau macar sa-mi mai amintesc aceasta zi, chiar daca, poate nu va fi una la fel de norocoasa ca cea de azi.
Ma bucur doar ca dintr-o plimbare de relaxare am reusit sa o transform si intr-una productiva.
Exista insa si un beneficiu. Iti da o incredere de sine asa de mare incat ai impresia ca poti realiza orice. Dar cum se zice: "Nu-ti forta norocul!" :)

Niciun comentariu: