BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 25 decembrie 2009

Sarbatori fericite! (sau p-aproape)

Here I go: Asa cum se spune pe la TV, Craciunul este cea mai asteptata perioada a anului de toti copiii, mai mult din cauza acelui "naluc" de mos. Consider ca la 20 de ani inca intru la categoria copiilor care, atunci cand primesc un cadou, se simt importanti pentru ca a fost careva care s-a agitat pentru ei sa le ofere un cadou care presupunea ca le-ar placea. La capitolul asta nu ma plang. Am primit si-am oferit cadouri prietenilor cei mai apropiati din ultima vreme.
Am reusit chiar sa respectam obiceiul colindatului mai serios, care la oras se face mai mult de mantuiala. Am incantat parinti si ne-am udat gatlejurile cu vin. Insa toate astea s-au petrecut in ajun.
De Craciun insa, in aer plutea plictisul. M-am trezit tarziu, am mancat in varful patului si am urmarit film dupa film pana mi-au lacrimat ochii. Suparator a fost faptul ca aceste activitati sunt zilnice la mine. Deci nimic neobisnuit. O sa ma trezesc peste cativa ani probabil, scormonindu-mi prin minte dupa o amintire de Craciun de la 20 de ani cand plictiseala, lene si monotonie nu ar trebui sa apara in "orarul" meu. Ma gandesc ca poate asta au facut majoritatea romanilor. S-au uitat la televizor bucurosi ca au si anul asta porcul in fata si toastand pentru ca au reusit sa aiba niscaiva bucate chiar si cu recesiunea asta.
Nu ceream mult...decat un strop de MAGIE DE SARBATORI in paharul tulbure al vietii.
Eh...mai este si urmatorul an. Pana atunci ma bucur de bomboane privind la beculetele din brad.

Niciun comentariu: