BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

marți, 8 decembrie 2009

Peretii m-au ascultat

Al Green - Tired of being alone

O zi de toamna tarzie. Trezita inspre dupa-amiaza cu dureri care ma fortau sa raman intinsa in pat...am zacut cu "animaluta" langa mine pentru o perioada. Am dat cateva ture de apartament in rest am intepenit pe scaunul din fata calculatorului urmarind 3 filme unul dupa altul plus cateva secvente din cele de la TV. Cred ca mi-ar fi greu sa fac cate un rezumat din fiecare, sunt prea amestecate. Dar m-am simtit singura. N-am vorbit cu nimeni despre nimic mai important decat "cum i-a mers pe ziua de azi". Am simtit foarte putin aerul imbacsit al orasului. Nu mAm putut plange prea mult la cineva de vreo durere interioara. De fapt, nu prea fac asta de fel, dar am momentele mele. Insa vine un moment in care, chiar daca simti nevoia sa conversezi cu cineva, pare cam tarziu momentul, pentru ca deja te odisnuiesti cu gandul ca ai stat tacuta atatea ore si nu mai ramane decat sa dormi si sa sper ca maine sa te trezesti mai bine.
La urma urmei, peretii m-ai suportat destul.

Niciun comentariu: