BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 10 ianuarie 2010

Big plans for everyone

Se stie ca inceputul fiecarui an aduce fel de fel de hotarari si schimbari majore in viata cuiva. Pe toata lumea aud: anul asta o sa tin o dieta stricta sau o sa imi gasesc un job pe domeniul meu sau o sa ma las de fumat, o sa fac sex in fiecare zi, o sa imi dezvolt latura artistica, o sa ma plimb mai mult, o sa fac sport, o sa ma mut de langa ai mei, o sa ajung sef de stat, o sa-mi platesc facturile la timp, s.a.m.d. Fiecare dupa posibilitati si imaginatie si ce altceva si-ar dori ei doar ca sa treaca de limita aceea plictisitoare si enervanta pentru a se simti un pic mai vii in aceasta societate pentru care esti invizibil. In fond, nu intereseaza pe nimeni ca brusc te-ai hotarat sa devii o fata gospodina ca poate cine stie cum ti-o iesi Fat-Frumos in cale. Lucrurile importante cer timp. E adevarat ca un an e suficient pentru a te dezvolta destul de mult si de a invata lucruri noi, dar toti stim ca aceste idei raman doar pe o foaie uitata cu care te stergi mai tarziu undeva.
Avem nevoie de un impuls. Ce face majoritatea? Apeleaza la Dumnezeu. Cu ajutorul lui Dumnezeu o sa-mi achizitionez un bun. Probabil ca daca ar fi patron si te-ar angaja pe tine pe multi bani, ai reusi asta, sau diverse alte exemple.
Planuri, vise, dorinte...in numar mult prea mare ca sa putem realiza macar cele mai importante si vitale. Dar trebuie sa avem grija totusi ce ne dorim ca nu se stie cum ne procopsim.

Niciun comentariu: