BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

joi, 28 ianuarie 2010

Mireasa gandului negru

Ma marit si nimeni nu stie. Mi-au ajuns cateva zvonuri la urechi, cum ca as fi paranoica, insa nu le-am luat in seama. Plec in Las Vegas. Stii cum se zice: "What happens in Vegas, stay in Vegas". + ca acolo este mai cald, lumini multe, pot castiga niste bani la ruleta, pot sa port doar lenjerie intima in drum spre altar ca nimeni nu se va mira. Imi gasesc doi alcoolici care sa fie martori la casatoria mea cu acest personaj misterios. Sa va povestesc cate ceva despre el? Ramane intre noi ;)
E brunet, inalt si chipes. Nu pot spune ca-l iubesc, am sentimente mai mari pentru altcineva. Banuiesc ca multe fete il intalnesc cand simt ca ceva nu e in regula cu ele, cu cei din jur sau cu relatiile avute.Dar avem caveta lucruri in comun macar. E la fel de pesimist, neincrezator, negativist si neserios. Reprezinta un NU categoric. O sa-l conving sa spuna DA intr-un singur loc: vreo bodega din Las Vegas unde vom fi amandoi prea beti. Dar apoi nu stiu ce va fi. Probabil ca nu va rezista, ne vom certa si contrazice mereu. Nici nu vreau sa ma gandesc cand intr-o zi ma voi trezi bine-dispusa si voi spune un DA convingator. Ar iesi urat. Dar ma bantuie prea mult prin vise si daca nu-l pot invinge, ma alatur. Asa ca las totul in urma si ce va fi va fi.
Urati-mi ...orice fel de casa credeti ca ar fi potrivita pentru un asemenea cuplu.

Niciun comentariu: