BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 10 martie 2010

Away...but closer

Vazusem intr-un film o replica care suna cam asa: "Uneori trebuie sa fii departe de persoana draga pentru a o aprecia si iubi mai mult". Eu din punctul meu de vedere pot spune ca intodeauna a functionat aceasta teorie, insa nu pot vorbi si-n numele persoanei caruia ar trebui sa-i fiu eu draga.
Eu in prezent cred ca sunt contienta de cat iubesc, dar oare celalalt este?
Stiu...pare o prostie sau doar un copriciu pt altcineva care citeste asta. Eu insa sunt de parere ca nu toate se rezolva prin discutii filozofice cu argumente cat mai solide. Nu este de ajuns sa intelegi. Trebuie sa simti. Sunt multe situatii in care inima dicteaza. Atunci e cazul sa inchizi ochii si sa te lasi purtat de soaptele interiorului tau. "Stiu ca par departe, insa sunt mai aproape decat realizezi", asta spune inima mea.
"Sans toi, les emotions d'aujourd'hui ne seraient que le peau morte des emotions d'autre fois".

Un comentariu:

mihai brasov spunea...

Dar stii ce se poate intampla dupa ce ti-ai ascultat inima, ai comparat-o cu realitatea si te-ai lovit de "nu se poate" ? Ramane doar un spatiu sangerand in suflet care se cicatrizeaza in ani... Si niciodata nu va mai fi ca inainte. Trist, nu ?