BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 31 martie 2010

Wanna be special...

Fiecare in viata cred ca are un status...un titilu al lui propriu prin care sa poate fi definit. Unii sunt criminali, pedofili, fustangii, libidinosi, credinciosi, rai, flegmatici, frustrati, iubitori, incuiati, isteti, meticulosi, etc. Eu din totdeauna mi-am dorit sa fiu speciala. Sa fac cev a pentru care sa fiu remarcata, apreciata. Sa citesc pe buzele altora: "Fata asta e deosebita pentru ca face acel lucru." Sin poate nu asa de tare imi doream sa diu speciala pentru toti care oricum nu-s atenti ca sa priveasca, ci pentru o persoana anume, nu suflet-pereche cum se zice, un om cu care imparti cateva ore in fiecare zi si care pe studiaza pentru fiecare atitudine pe care in diferite momente- cheie. Pentru un om care mereu ma va tine minte in functie de o caracteristica anume pe care doar el singur sa si-o stabileasca. Sa fiu speciala pentru cineva. Banuiesc ca nu sunt speciala pentru ca imi doresc lucrul asta pentru ca 10 milioane de oameni cred ca se gandesc daca sunt special pentru cineva anume cu care interactioneaza.
Oricum banuiesc ca lucrul asta nu este chiar atat de evident si categoric nimeni nu o sa se descarce la tine spunandu-ti:"Stii, tu pentru mine esti o persoana speciala pentru ca faci acel lucru sau clipesti cu fiecare ochi pe rand pentru a nu rata nimic din ce te inconjoara" Oamenii au devenit din ce in ce mai inchisi in ei insisi de frica rautatii cu care ar putea fi tratati probabil. Asta cum o intalnesc si eu in jurul meu, e evident ca acela nu ma considera din start o persoana speciala, alminteri ar fi stiut ca poate fi doar un secret si o apreciere din partea mea, mi-ar crea o incredere in care cred ca nici cel in cauza nu si-ar da seama la momentul respectiv.
Sa capeti o caracteristica aparte fata de ceilalti in cohii cuiva in care iti pui toate bazele, e ceva greu si e ostenitor de asteptat. Devine dezamagitor, tu iti pierzi increderea de sine si te compari cu orice banalitate pe care mereu ai urat-o. Iar apoi te intorci la viata ta anosta unde oamenii respira aerul imbacsit de zi cu zi.

Niciun comentariu: