BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

marți, 6 aprilie 2010

Nu intodeauna e soare


I know! Un nou motivpentru unii ca sa zica:"Damn!Ce trista e fata asta" Eu as fi spus mai degraba:"Hei!Exista zile bune si zile rele." Astazi de exemplu le-am avut pe ambele. Dupa o dimineata ploioasa, ceva mai tarziu s-a mai linistit si s-a luminat, exact cum a fost de fapt si ziua mea. O zi perfecta,amuzanta si putin ametitoare dupa caveva pahare de vin dar totul era exact cum trebuie.Dar, the not fun part a fost aceea cand am ramas surprinsa de anumite reactii pe care nu as fi vrut sa continue asa ca am fugit de ele. Nu stiu daca se numeste lasitate, dar stiu doar ca am doar alte asteptari si nu se potrivesc cu realitatea. Shit happens. Se pare ca a fost de vina soarele care s-a dus la culcare si a uitat sa ma anunte ca ceva neasteptat o sa se intample si voi mai adauga ceva pe lista mea de lucruri pe care le urasc.
Deci sper sa fie soare maine.

Niciun comentariu: