BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 21 aprilie 2010

1 mai...e mai frumos cu Vita de vie



"Vita e in oras asta seara...doar pentru voi
E pregatita sa intre pe sfoara in haine noi."
Mai bine spus cu un album nou pe care eu abia astept sa-l savurez live din primul rand.
Eram destul de sceptica in privinta 1 mai-ului de anul acesta, nu aveam asteptari prea mari pana asta seara cand m-am gandit sa caut putin pe net ce se mai organizeaza prin Costinesti, la Obelisc. Dupa cateva secunde in care am citit cateva trupe mai mult sau mai putin ok, Vita de vie mi-a aparut pe retina si instantaneu am sarit in sus de fericire. Nu pot sa spun decat ca numar clipele pana o sa vina momentul in care o sa ma destrabalez pe muzica lor. \m/

Niciun comentariu: