BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

joi, 8 aprilie 2010

Un basm incheiat altfel



A fost odata...suna trist cand iti evaluezi prezentul, dar gandindu-te atunci cand incepe povestea pe care o astepti nerabdator si suspinand la fiecare scena emotionanta, te bucuri pentru ceea ce-ai trait.
Alors...une jour triste pour moi aujourd'hui. Poate una dintr-un sir lung de intamplari avute in ultimul an, as putea spune, primita intr-o zi fara insemnatate aparte si de o persoana ce insemna cel mai mult. Dar ce pacat...se prea poate sa nu fii reusit sa oglindesc acest amor propriu. Pana si printii au reusit sa omoare balauri uriasi in incercarea de a salva princesa.
Dupa o desfasurare a actiunii la care cititorii ar suspina, acum a venit randul meu sa suspin din turnul cel inalt in asteptarea salvarii, chiar daca presimtirea mea schimba firul povestii, printul meu fiind infrant intr-o batalie, iar asteptarea mea se va intinde la infinit. Amagire.
Si uite asa basmul meu se incheie fara finalul repetitiv:"Si au trait pana la adanci batranesti."

Niciun comentariu: