BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

joi, 15 aprilie 2010

My dream become my nightmare

Am avut cateva zile linistite aparent...de ochii lumii. Fierbeam in sinea mea si mintea lucra la un nivel la care nu am mai testat-o de mult. Dar nu mai pot. Astazi, incercand sa ma relaxez, mi-a venit in minte un moment care m-a infuriat la maxim. M-am simtit si mai proasta acum decat ma simteam la acel moment. Simt nevoia sa ma descarc pe obiecte, sa arunc ceva in cineva, sa alerg de nebuna chiar si in frig si la asemenea ora, sa urlu, sa ...nu mai stiu, ca atatea s-au adunat ca explodez si mi-e tare mila de prima persoana care o sa ma intalneasca asa.
"Nu merita sa te chinui pentru cineva care nu te apreciaza", mi s-a spus. True that. Dar m-am acuzat atat de mult pe mine incat am pierdut din vedere ca lui tocmai asta ii convenea.
La ce dracu' atata timp pierdut pe un teatru ieftin si pe niste lacrimi de crocodil cand se putea simplu sa spuna:" Stii cand iti repetam ca te-ai intalnit numai cu dobitoci si eu iti spuneam ca sunt diferit? Guess what? Eu sunt primul pe acea lista acum.Uraste-ma ca faci bine."
Who gives a shit pe toate aberatiile pe care le aud de la fiecare in parte. Parca as fi la un magazin de caini si toti sunt dragalasi ca sa te faca sa alegi unul si cand ajungi cu el acasa te trezesti ca te musca si asta si dupa ce l-ai ingrijit.
Oamenii chiar nu merita pic de incredere, afectiune si respect. Sunt toti niste lepre care se hranesc cu bunatatea ta iar apoi te abandoneaza dupa ce te-au stors de resurse.
I fucking hate them and i'm so fucking mad x(
Dar...
"Every passing minute is a another chance to turn it all around."

3 comentarii:

Miruna spunea...

As spune ca am intalnit destule persoane precum cele descrise de tine dar exista si va exista mereu exceptia de infirma regula .

Cat despre avantajele "single" nu erau scrise de mine ,erau postate pe un alt blog gasit aleatoriu .

julia spunea...

yes is so fucking true what u just wrote there.
Afara e primavara si e frumos(cand nu ploua) bucura-te de libetrate si de viata.

She... spunea...

foarte adevarate ganduri