BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 23 aprilie 2010

Conversatie telefonica

In timp ce mergeam spre casa asta seara, in spatele meu un preasmecher barbat vorbea la telefon cu cineva. Si povestea de o intamplare din viata lui cam asa:
- Bai ca sa vezi cum am mostenit eu doua case si doua terenuri. Am facut-o pe o baba sa se indragosteasca de mine si tot asteptam sa moara si nu mai murea. In loc sa strang o carne tare si frageda in brate, o strangeam pe zbarcitura asta. Mai trebuia sa-i spun c-o si iubesc. "Te iubesc ingerasul meu" asa ii spuneam. A dracu' hoasca. Cand a murit, a trebuit sa ma dau cu capu' de toti peretii acolo ca sa par afectat. Mai bine c-a murit dracu' am scapat de o grija. Mai vroiau s-o tina dezgropata si nu stiu cate zile. Ingropati-o dracu' mai repede ca se si impute. Lumea care se ujita spunea:
-Bietul baiat a ramas fara mama.
- Nu era masa, era nevasta-sa.
Mai departe nu am mai auzit fiindca drumurile noastre s-au despartit. Oricum, ciudat ce face lumea in vremuri de criza si nu numai.

Un comentariu:

alexxx spunea...

Nu numai pe timp de criză...Ce fac oamenii în general când le lipsesc simţul moral şi respectul de sine...