BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 19 aprilie 2010

Optimism tampit

OPTIMÍSM s.n. Concepție filozofică potrivit căreia în lume binele precumpănește asupra răului, iar lumea existentă este cea mai bună dintre lumile posibile; atitudine a omului care privește cu încredere viața și viitorul; tendință de a vedea latura bună, favorabilă a lucrurilor.
Momentan o sa incerc sa-mi strofoc creierii ca sa obtin cateva ganduri optimiste special pentru a mi se intoarce ca un bumerang favorabilul, cam asa cum scrie la carte. Si da, unele dintre ele exista inevitabil si fara prea mult efort intelectual, dar nu fac parte din aria lucrurilor pe care le urmaresc eu in aceste clipe. E adevarat...am doar 20 de ani, am un viitor in fata, cu mici imbunatatiri de comportament si cu dorinta de a realiza ceva maret intr-un viitor apropiat. Dar sunt lucruri discutabile. Peste ceva vreme o sa am un an in plus, poate ma voi preschimba intr-o persoana mai rea decat sunt si poate ca viitorul ala apropiat si maret pare tot mai departe.
Dar ramanand in cercul optimismului (ca mi se intampla mereu ca intr-un gand optimist sa vad si opusul), toata chestia asta cu energiile pozitive care ti se intorc si astfel o sa fii mai fericit, cred ca e doar o teorie pentru cei care sunt pieduti intr-o lume prea cruda si-n care sunt dezamagiti tot mai des si raman cu ultima speranta ca, pe undeva departe, o energie pozitiva i se va intoarce si ii va schimba viata. Va deveni automat mai increzator in sine si va incerca aceasta teorie tot mai des, astfel ca se va transforma intr-un optimist convins.
Ok.Lucrurile astea cer timp. Treebuie sa-ti antrenezi gandirea doar spre pozitivitate iar apoi sa fii rabdator sa astepti sa se intample minunea, iar apoi multumit, o sa tot incerci pana cand bumerangul se piede si atunci enervat sa tot astepti ca prostul, te alaturi iar pesimismului.
Asa ca...let's have some happy thoughts si apoi vedem noi cat trebuie sa asteptam ca prostii sa se realizeze miracolul.

Niciun comentariu: