BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 21 aprilie 2010

A perfect stranger

Well se pare ca a trecut ceva vreme de cand nu am mai fost atat de atrasa de o persoana complet necunoscuta. Si sincer nu-mi pot explica de ce, doar ochii imi vad la fel de bine dar probabil sunt destul de rari cei care ies in evidenta cu adevarat.
Pe acest personaj pe care l-am remarcat intr-un bar nu am putut afla nici macar numele. Ma intriga fiindca nici macar nu pot sa il presupun care i s-ar potrivi. Dar totusi o sa-l denumesc Razvan pentru ca e numele meu preferat.
I-am cerut un foc si atunci cand a raspuns "Desigur" deja simteam un fior care ma indemna sa ma asez langa el si sa vorbesc mai multe. Statea in fata mea si il puteam admira in voie. Am si profitat de asta. Se pare ca s-au intersectat cateva priviri. Era focos si privea patrunzator. Era genul care te atragea doar dintr-o privire. Ma facea sa-mi imaginez conversatii posibile pe care le-as purta, incercam sa-mi imaginez ce fel de persoana este. Poate daca as fi aflat s-ar fi dus tot farmecul.
Stiu doar ca mi-a imbunatatit ziua si mi-a lasat o aroma placuta, ca si cum as fi gustat din ciocolata mea preferata.
Nu prea am cuvinte la cum pot exprima stare si sentimentul ce mi l-a creat. Eram dezamagita cand l-am vazut ridicandu-se ca sa plece. Imi tot comandam de baut doar ca sa-l mai pot privi. De parca eram la un show de striptease unde plateam pentru dansatorul preferat.
Mi-l imaginam in prea multe feluri, dar sunt secretoasa si le tin pentru mine pentru ca unele din ele sunt neortodoxe :))
Dar pot spune urland ca azi m-am indragostit.

Niciun comentariu: