BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

sâmbătă, 24 aprilie 2010

You took me to the magic of the moment


Postul asta ii este dedicat unui personaj care, desi il cunosteam de destula vreme, in ultima perioada mi-a ajuns si mai mult la suflet. Am petrecut mai mult timp impreuna si mi-a fost alaturi in momentele rastriste.
Astazi insa m-am simtit ca si cum orice grija ar fi disparut si existam doar eu si el pe o plaja dansand odata cu marea. Mi-l imaginam in alta ipostaza, il vedeam un baiat care merita sa aiba parte de toata fericirea, pentru ca o si ofera altora. Ma simteam ca un copil iesit in parc dupa ce o saptamana intreaga a fost pedepsit in casa. Imi afundam mainile in parul lui carliontat. Ma relaxa. Il adoram. Incercam sa-i gasesc defecte, mi se parea prea frumos ca sa fie adevarat. Orice strop de energie descarcat din el se transmitea la mine. Ma incanta si ma facea sa ma simt vie si intangibila. Cu toate ca briza marii era racoritoare, ma bucuram sa gasesc caldura lui sufleteasca atunci cand il imbratisam. Am realizat...este un baiat care merita respectat in orice clipa si care tinde dupa la fel de multa afectiune ca si mine. Ii multumesc pentru tot.

Niciun comentariu: