BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 14 aprilie 2010

Take a bow

M-am trezit in aceasta dimineata cu o durere prea mare in stomac incat si mancarea se duce mai greu. E patetic. Am inceput sa traiesc cu pastile cu calciu doar pentruj a ma putea deplasa. Desenele imi sunt seci si cu toata combinatia de culori calde ele par tot sterse.
Nu-mi pot intelege un lucru. Am stat atata si am reflectat cred ca la fiecare secunda din cele 10 luni de relatie, dar nu-mi vad greseala mea fatala pentru care personajul m-a mintit in asa hal incat a incalcat unicul lucru pe care il urasc: sa ma ia de proasta fara sa se obesrve pe fata lui pic de resentiment, pic de parere de rau, pic de bunavointa cum ca il iubeam cu toate acestea.
Am devenit o persoana mai buna dar nu pot spune ca este meritul lui. El doar mi-a adus cateva kg in minus. As fi vrut ca in acest moment sa alerg spre primul tip si dracu' stie ce i-as face. Si stiu ca asa voi face chiar daca stiu ca mai mult rau imi va face, il voi vedea prin altcineva si atunci probabil as sfarsi sugrumand un om fara vina sau as fugi in graba ascunzandu-ma in casa ca o ciudata care stie ca si ceilalati o vad asa.
Nu merita sa alergi pentru nimeni, as spune acum. Voi deveni o frustrata care va rani fiecare tip care imi pica fiindu-mi frica sa ma mai apropii?
Sper ca Monsieur Monstre e multumit de realizarile lui si ca s-au implinit exact cum se astepta pentru ca mereu a avut impresia ca poate intui viitorul. Cel putin al altora, daca cu al lui nu poate fi asa obiectiv.
Iti dedic o piesa Monsieur Monstre pentru ca "you deserve an award for the role that you play" si ma inclin pentru viitorul sigur pe care ti l-ai stabilit. Te-am pupat!


Un comentariu:

Miruna spunea...

In prima parte te inteleg pe deplin .... Cum se poate din cauza unui "personaj" sa ajungem in situatia in care ne ridicam cu ajutorul pastilelor de calciu ? Dar timpul vindeca (dar niciodata in totatalitate) totul .