BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 26 martie 2010

I found myself in Wonderland


Is this real?
Is this pretend?
I will take a stand until the end...
...cam la asta se reduc si gandurile mele cu privire la momentele de azi. Doamne, tare nemultumita mai par pentru unii! Si totusi toate lucrurile ce par perfecte sunt doar stricate, ca un mar rosu si frumos la exterior insa in interior putred. Mi se intampla adesea sa ma trezesc din acea inchipuire in care totul mi-e de ajuns, apoi cad undeva adanc unde ma trezesc ca nimic nu mai este, sau ce-l putin e iluzia mea pe care nu as fi vrut sa o vad niciodata. Dar oare este mai bine sa ma imbat cu o licoare dintr-o eprubeta etichetata "tot ce pare a fi perfect" sau sa beau amaraciunea realitatii. Cred ca lovindu-ma azi, ca prin minune, de o trezire brusca...as prefera licoarea nenorocita. Numai sa gasesc vraciul care sa mi-o prepare.Nu vreau sa alerg intre trezire si visare, razand si plangand la fiecare ora.Creierul meu n-ar suporta. As spune totul aici dar apoi as ramane fara secrete pentru mine.
Tu, nehotaratule, stabileste in ce parte vrei sa stai multumente-te cu acel loc definitiv!
I'll survive!

Niciun comentariu: